مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس جونیور که شروع درخشانی در این فصل داشته مصاحبه مفصلی با آس داشت.

بازگشت به برنابئو با گل:” همه چیز خیلی خاص بود .می دانستیم که هواداران در کنارمان هستند و از ما حمایت می کنند. وقتی بین دو نیمه با نتیجه دو بر یک عقب بودیم مطمئن بودیم که حمایت هواداران برای کامبک زدن کلیدی است. حسی که به ما دادند کلیدی بود. حمایتشان را حس کردیم و همین مسئله همه چیز را ساده تر کرد.”

حمایت هواداران:” بازی در والدبباس برای ما خیلیم شکل بود. به خصوص برای من چرا که همیشه دوست دارم با حضور هواداران بازی کنم و اشتیاق آنها را در فوتبال بزیل نیز حس می کردم. حس و حال حمایت هواداران بی نظیر است. به همین خاطر باور داریم که با بازگشت هواداران جنگیدن برای بیشترین جامهای ممکن آسان تر است. خیلی خوشحالم که هواداران من را تشویق کردند. فکر می کنم که دلیلش سبک بازی من است. همیشه تلاش می کنم و اگر اشتباه کنم، باز هم تلاش می کنم. امیدوارم رابطه خوبم با هواداران تا سالهای زیادی ادامه داشته باشد.

تغییر سبک بازی در سه سال اخیر:” در این جا سعی می کنم که طوری بازی کنم که انگار در خانه ام در برزیل بازی می کنم. حس بازی در خیابان را دارم، با شادی بازی می کنم. حس کردن حمایت هواداران یعنی این که باید این مسیر را ادامه بدهم. سعی می کنم که طوری بازی کنم که از حضور کنارشان لذت ببرم.”

جنجالی شدن خوشحالی گل مقابل سلتا به خاطر شکستن پروتکل های کرونا:”مدتی بود که احساسات زیادی داشتم و همه چیز روی اتفاقی که در آن لحظه رخ داد، تاثیر داشت. مدت زیادی بود که نشده بود کنار هواداران باشیم و شاید کمی کنترلم از دست در رفت (می خندد) از سویی گلی را زدم که باعث جلو افتادن ما شد. در خانه پس از مدت زیادی کامبک زده بودیم. در حقیقت برنابئو را بغل کردم تا دیدار دوباره آنها را جشن بگیرم. هیچ کدامشان را نمی شناختم. این اتفاق بزرگی برای همه رئالی ها بود که همیشه از ما حمایت کردند.”

بهتر شدن کارت در ضربات آخر:” این حاصل تلاش بسیار است. ساعت های زیادی در والدبباس تمرین کردم و برای بهتر شدن جنگیدم. از وقتی که به رئال مادرید آمدم، همیشه گفتم که زمانش می رسد که گلهای پیاپی زیادی خواهم زد. از زمان شروع فصل حس خیلی خوبی دارم. اعتماد مربی و کادر فنی را حس می کنم. این اعتماد به نفس باعث می شود که حس کنم که ممکن است اشتباه کنم و اگر این اتفاق رخ بدهد، دوباره به تلاش ادامه خواهم داد.”

آنچلوتی برای بهتر شدنت به تو چه گفت:” به من گفت که قبل از زدن ضربه نهایی بهتر است یکی دو بار هب توپ ضربه بزنم. این به سودم شد و آمار هم این را نشان می دهند. در ذهنم این تفکر را دارم و حالا صاحب موقعیت های بیشتری می شوم و گلهای بیشتری می زنم. مربی با من خیلی در والدبباس کار می کند و به من کمک می کند تا بهتر شوم. اعتماد به نفس برای یک مهاجم کلیدی است.”

از فشارها و انتقادها به خاطر ضربات آخرت در سالهای اخیر نگران نبودی؟” نه، هرگز نگران نبودم یا به آمار فکر نمی کردم. در اکادمی فلامینگو گلهای زیادی می زدم و می دانستم که این کار را در رئال مادرید هم خواهم کرد. در این باره خیلی آرامش داشتم و حالا فقط به گلزنی و پاس گل فکر می کنم تا به رئال مادرید برای کسب جامها کمک کنم. با خودم خس خوبی دارم.”

زندگی در مادرید چطور است؟” با کل خانواده ام و برادران و خواهرانم زندگی می کنم. عاشق این شهر و هوادارانش هستم. این جا حس خانه را دارد. یک بدنساز هم با من زندگی می کند و شب ها در خانه برای بهتر شدن تغذیه و بدنم کار می کنیم. خیلی مراقب خودم هستم.”

چرا در این سالها همیشه در مقابل جدایی قرضی از رئال مقاومت کردی؟” فقط می خواستم در رئال مادرید موفق شوم، به خاطر مدیر و هوادارانی که همیشه از من حمایت کردند. خانواده ام و من می خواستیم که سالهای زیادی در مادرید باشیم و نمی خواستم تجربه دیگری داشته باشم. خیلی از بازیکنان سالهای زیادی در این جا هستند و چیزهای زیادی بردند و می خواهم مثل آنها باشم.”

حضور پرشمار هموطنان و هم نسل هایش در رئال مادرید:” بله، ترکیبی از جوانی و تجربه همیشه به من کمک کرده است. حالا کاماوینگا به رئال مادرید آمده و خیلی خوب است و فدریکو، رودریگو ، میگل نیز در تیم هستند. همه آنها آینده رئال مادرید را تضمین می کنند. من در 18 سالگی هب رئال مادرید آمدم و هنوز جوان هستم اما ذهنم آرامش دارد و ممطئن هستم که سالهای زیادی در رئال خواهم بود و مثل مارسلو، راموس و کریم خواهم بود. می خواهم مثل انها موفق شوم. حال و آینده درخشانی داریم. جوان ها باید از باتجربه ها درس بگیرند.”

تغییر پست هازارد به خاطر تو:” مربی تلاش می کند تا بهترین بازی ما را بیرون بکشد. به ما اعتماد به نفس دارد. در مقابل سلتا با ادن و کریم ترکیب خوبی ساختیم و این کلید پیروزی خوب ما بود. با اعتماد به نفس همه چیز اسان تر است. روی گلم مقابل سلتا کار کرده بودم. بین دو نیمه به کریم گفتم:” برایم توپ را بلند بفرست و خودم را خواهم رساند.” آرامش داشتم، خودم را به دروازه بان رساندم، منتظر ماندم و توپ را به سمتی دیگر فرستادم.”

بنزما و جنجال های سال قبل:”بازی با کریم بی نظیر است. از بچگی طرفدار کریم بودم. باعث افتخار است که در کنارش بازی کنم. همیشه به من کمک می کند. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. بازی کردن با او را خیلی دوست دارم. همیشه درون و بیرون زمین با من صحبت می کند. به من کمک می کند. درون زمین خیلی صحبت می کنیم. قبل از بازی به او گفتم که کمک می کنم که یک گل بزند و با پنالتی که گرفتم، همین کار را کردم. به همین خاطر وقتی روی من پنالتی کردند به او نگاه کردم. می دانستم که گل می زند.”

مارسلو:” همیشه در لحظات خوب و بد برای من توصیه هایی داشته است. اعتماد به نفس با تجربه اش خیلی به من کمک کرده است. به من گفته که می توانم مدت زیادی در این جا بازی کنم و امیدوارم همین طور باشد.”

پروسه گرفتن پاسپورت اسپانیایی:” فکر می کنم چیز زیادی نمانده است. منتظر هستیم. قلبا برزیلی هستم اما می خواهم سالهای زیادی در این جا باشم و خودم را کمی اسپانیایی می دانم.”

تیم ملی برزیل:” اگر در رئال شرایط خوبی داشته باشم و با ثبات بازی کنم، آسان تر است که د رتیم ملی دقایق بیشتری داشته باشم.”

به خاطر توهین ها و تمسخرها حس انتقام داری؟”حس خوبی دارم. از اولین روز که به این جا آمدم حس کردم که 45 میلیون یورو یا حضور در رئال روی من فشار ایجاد می کند اما فقط به افرادی که در این جا هستم گوش دادم. من می خواهم برای هواداران بازی کنم. برای من خوشحال بودم برای خودم و باشگاه مهم است و به فکر بستن دهان بقیه نیستم. شخصیت من این است که به موفقیت رد رئال مادرید فکر کنم. انتقادها را به عنوان یک فوتبالیست می پذیرم اما همیشه با ارامش با همه چز برخورد می کنم چرا که این مسئله در دست ما نیست.”

چه سقفی برای خودت تعیین کردی؟” رویایم این است که سالهای زیادی در رئال مادرید بازی کنم و چمپیونزلیگ های زیادی ببرم (می خندد). البته به دنبال چند لالیگا و چند کوپا هم هستم!”

طلسم چمپیونزلیگ در سه سال اخیر برای رئال مادرید:” به عنوان یک فوتبالیست در این سالها یاد گرفتم و پیشرفت کردم. امیدوارم که امسال همه چیز خوب پیش برود، به فینال چمپیونزلیگ برسیم و چهاردهمین چمپیونزلیگ را برای رئال ببریم.”

اینتر:” ما بهترین تیم دنیا را داریم. بازییکنانی که در این جا هستند  برنده هستند. هواداران به ما باور دارند. به بهترین شکل برای قهرمانی می جنگیم.”

خریدهای کهکشانی پی اس جی و مدعیان قهرمانی اروپا:” بردن چمپیونزلیگ خیلی مشکل است. سیتی فصل گذشته بهترین بود و باز هم برنده نشدند. باید به خودمان فکر کنیم. این جا تقریبا همه چهار چمپیونزلیگ برده اند. دستاورد کاملی است و همه چیز مهیاست تا تلاش کنیم تا قهرمان شویم و نسبت به فصل گذشته پیشرفت کنیم. پس از حذف دردناک مقابل چلسی ذهنمان آماده است.”

رقابت با بنزما برای آقای گلی:” امیدوارم که بتوانم گلهای زیادی بزنم اما قطعا به بنزما هم کمک می کنم که گلهای زیادی بزند (می خندد).”

نیمه دوم عالی مقابل سلتا:” در والدبباس خیلی کار می کنیم و همه چیز عالی است تا مثل فصل گذشته ناکام نباشیم. در رئال مادرید خیلی مشکل است که سالی بدون جام را مثل فصل قبل بپذیرند. حالا می خواهیم جامهای زیادی ببریم.”

علاقه شخصی پرز به تو:”قبل از پیوستنم به رئال مادرید هم گفته بود که طرفدار من است. با اعتماد به مدیر به این جا آمدم و بعد از آن هواداران و هم تیمی هایم را دیدم و این مئله کار را برای موفقیت اسان تر کرد.”

امباپه:” بازیکن بسیار بزرگی است که خیلی دوستش دارم. طرفدارش هستم. قطعا فصل بزرگی در پی اس جی خواهد داشت. ببینیم در آینده چه می شود.”

کاهش چربی بدن نسبت به زمان پیوستن به رئال مادرید:” همین طور است. در تعطیلات سخت تلاش کردم تا آماده شوم. خوب غذا می خورم و از خودم مراقبت می کنم. این مسئله در بازیها مشهود است. کارهای درستی را انجام می دهم تا پس از چهار سال در این جا فصل خوبی داشته باشم.”

پیامی برای هواداران:” از محبتی که به من دارید تشکر می کنم. همیشه در کنار ما هستند و روزهای بهتری هم در راه است.”