مرجع خبری رئال مادرید: خوزه ریکاردو مانارینو بازیکن اسبق فوتبال برزیل ملقب به “زی ریکاردو” تجربه هدایت فلامینگو را دارد.وی درم ورد وینیسیوس و ال کلاسیکو صحبت کرد.

چرا وینیسیوس با آنچلوتی بهتر از زیدان است؟” این مقایسه مشکل است. مربیان متفاوتی با شرایطی متفاوت هستند. زیدان به وینیسیوس اعتماد دارد و در پیشرفت شخصی او خیلی مهم بوده است. دوران مهمی برای او از نظر سطح پختگی در فوتبال اروپا بوده است. با آنچلوتی بسیار پخته تر شده و درک تاکتیکی و فنی بسیار بیشتری پیدا کرده است و از نظر بدنی نیز خیلی بهتر شده است.”

وینیسیوس از چه لحاظ باید بهتر شود؟” هنوز می تواند در ضربات آخر بهتر شود اما در حال حاضر از این لحاظ نیز بهتر شده است. در مقابل شاختار بهتر شدنش را نشان داد اما باید تمرین کند و همیشه بهتر شود چرا که بازیکنی است که موقعیت های زیادی ایجاد می کند و در طول بازی به دروازه حریفان نزدیک می شود. باید از نظر تاکتیکی بهتر شود،  فضاها را ببندد و بدون توپ نیز خوب کار کند. اما با مرور زمان این را یاد خواهد گرفت و این طبیعی است. وینیسیوس پسر خوبی است و همیشه می خواهد درس بگیرد.”

ال کلاسیکوی خودش:” یک بازی نظیر بارسا – رئال مادرید نبردی برای اوج گیری یک ورزشکار حرفه ایست و شرایط وینیسیوس اعتماد به نفس بالایی ایجاد می کند. یادم است که برزیلی ها همیشه ستارگان ال کلاسیکو در هر دو باشگاه بوده اند و این لحظه ایده آلی است تا وینیسیوس بازی خوبی داشته باشد و ااز بازی کردن لذت ببرد. مکان مناسبی خواهد بود.”