مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با مبلغی نجومی خرید اورلین شوامنی از موناکو را نهایی کرد و این بازیکن فرانسوی را برای شش سال آینده به خدمت گرفت تا خیالش را از خط هافبک برای سالهای آینده نهایی کند.

در حقیقت شوامنی با 22 ، فدریکو والورده با 23 و کاماوینگا با 19 سال سن قرار است که جایگزین مثلث اسطوره ای کاسمیرو-کروس-مودریچ شوند. رئال مادرید بدین ترتیب توانست تغییر نسل مثلث KCM را به درستی پیش ببرد. کاسمیرو با 30، مودریچ با 36 و کروس با 32 سال سن در چهار فینال چمپیونزلیگ اخیر رئال فیکس بوده اند اما  به پایان نزدیک شده اند. تونی و لوکا در سال پایانی قراردادشان هستند و هافبک برزیلی نیز در فصل گذشته افت مشهودی داشت.

مدیران رئال می دانستند که باید به فکر تغییر نسل و تغییر خط هافبک رئال مادرید باشند که البته به نظر می رسد که سه هافبک جدید رئال هم جوان و هم باتجربه هستند. در حقیقت شوامنی در حالی به رئال می آید که در تیم ملی فرانسه جایگاه ثابتی پیدا کرده و تجربه خوبی در موناکو و لیگ فیزیکی فرانسه دارد. او قرار است که به تدریج جایگزین کاسمیرو شود. از سویی کروس و مودریچ نیز می توانند بیشتر استراحت کنند تا فده و کاماوینگا بیشتر بازی کنند. رئال در خط دفاعی نیز با حضور آلابا و رودیگر گزینه های بیشتری دارد و شاید فعلا تنها زمینه ای که رئال در ان در تغییر نسل باز مانده، خط حمله است. وینیسیوس جایگاهش را تثبیت کرده و رودریگو به ثبات بیشتری نیاز دارد اما خبری از جایگزین برای بنزما نیست.