مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در حالی امشب به مصاف آینتراخت می رود که در سالهای اخیر اشتراکات زیادی با باشگاه های آلمانی داشته است.

در حقیقت در سالهای اخیر بسیاری از محصولات آکادمی رئال مادرید به بوندسلیگا رفته اند. به طور مثال وایخو در فصل 16-2017 قرضی به آینتراخت رفت و رئال در سال 2021 برای خرید یوویچ از تیم آلمانی مبلغ 63 میلیون یورو پرداخت.

رئال مادرید، رینیر را در دو سال اخیر به دورتموند قرض داد که فرمول ناموفقی بود. عمر ماسکاری یکی از محصولات آکادمی رئال مادرید با یک میلیون یورو به آینتراخت فروخته شد. البته رئال مادرید بند خرید شش میلیونی این بازیکن را فعال کرد و او  را با ده میلیون یورو به شالکه فروخت.  رئال همچنین لوکاس تورو یکی دیگر از محصولات آکادمی خود را از اوساسونا بازگرداند تا او  را به آینتراخت بفروشد. رئال از این معامله نیز 1.75 میلیون یورو سود کرد.

دنی کارواخال یکی از کاپیتان های رئال مادرید به مدت یک سال به لورکوزن رفت و پس از شکوفایی در این تیم، برگردانده شد. مایورال تجربه یک فصل حضور قرضی در ولفسبورگ را داشت. اشرف پس از درخشش در دورتموند به رئال برگشت تا با 40 میلیون یورو به اینتر فروخته شود. نوری شاهین و لاینهارت نیز میان رئال مادرید، دورتموند و فرایبورگ مشترک بودند. خامس رودریگز و اودریوزولا نیز از رئال مادرید قرضی به بایرن مونیخ رفتند.