مرجع خبری رئال مادرید : سانتیاگو کانیزارس دروازه بان سابق رئال مادرید و سلتاویگو در مورد بازی امشب دو تیم صحبت کرد.

امشب طرفدار کدام تیم هستی؟” علاقه خود به نتیجه را از دست داده ام. آنالیز کردن را بیشتر دوست دارم و به طور کلی دوست دارم که تیم های سابقم موفق شوند. آرامش زیادی دارم. هر دو تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارند. مثل هواداران رفتار نمی کنم چرا که این باعث می شود که بسیاری از اطلاعات ورزشی را نبینی. در سلتا به من احترام زیادی می گذاشتند و هرگز محبتشان را فراموش نمی کنم.”اگر

رئال هنوز شانس بردن لالیگا را دارد؟” هیچ کس در رئال به بردن لالیگا فکر نمی کند و این خیلی مهم است. تیم روی بردن چمپیونزلیگ تمرکز دارد و همین برای سلتا خوب است.”

گابری ویگا:” سخت است که توصیه ای برای آینده یک فرد داشت چرا که گوی جادویی در اختیار نداری که بتوانی آینده را درست پیش بینی کنی. اولین فصلش را در لالیگا دارد و استعداد فوق العاده ای دارد. نباید عجله کند و باید به خوبی جایی را انتخاب کند که در ان راحت است و می تواند رشد کند. اگر ویگو برایش خوب است، فوق العاده است. اگر به باشگاه دیگری هم برود، موافق هستم. امیدوارم شرایط برایش خوب پیش برود.”

آسپاس در سال 2018 می توانست به رئال بیاید:” او در هر تیمی می توانست موفق باشد. در لیورپول نتوانست با فاصله و فرهنگمتفاوت فوتبال خو بگیرد ون شرایط متفاوتی داشت اما اگر زمان بیشتری در آن جا می ماند، هماهنگ می شد. در سویا هم موفق نشد چرا که امری به او اعتماد نداشت اما اگر می ماند هم موفق می شد. ”

پسرش لوکاس که درون دروازه کاستیا حضور دارد :” دوست دارم که خوشحال باشد و اگر به این نتیجه برسد که به سلتا ملحق شود هم عالی است. در رئال هم می تواند خوشحال باشد. اگر بارسا یا دپورتیوو هم به او اعتماد کنند، مشکلی نیست. اگر در آکادمی رئال بازی می کند به خاطر اسم و اعتبار من نیست بلکه به این خاطر است که از دوازده سالگی وارد آکادمی رئال شده و باشگاه به او اعتماد کرده است.