مرجع خبری رئال مادرید : مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز و ادن هازارد رسما از رئال مادرید جدا شدند اما به نظر می رسد که هنوز آینده شش بازیکن دیگر رئال مادرید هم با تردیدهایی مواجه است.

رلوو در گزارش خود نوشته است که همچنان هفت بازیکن رئال مادرید در مورد ماندن یا جدایی تصمیمی نگرفته اند. خسوس وایخو و آلوارو اودریوزولا دو بازیکن نیمکت نشین هستند که رفتنشان لیست تیم را خلوت تر خواهد کرد چون کارایی خاصی ندارند. آلوارو یک سال دیگر قرارداد دارد و مشکل چندانی با رفتن ندارد و احتمال بازگشتش به سوسیه داد زیاد است. وایخو اما تا 2025 قرارداد دارد و می خواهد یک دهه رئالی باشد. به نظر می رسد تلاش های مدیران رئال برای بیرون کردن او، نتیجه ای در بر نخواهد داشت. فرلاند مندی دیگر بازیکنی است که خودش دوست دارد بماند اما باشگاه ترجیح می دهد که او را بفروشد تا درامدزایی کند. فرلاند نیز دو سال دیگر قرارداد دارد.

دسته بعدی بازیکنانی هستند که باشگاه از ماندنشان استقبال می کند اما خودشان مردد هستند. ناچو فرناندز و دنی سبایوس دو بازیکنی هستند که با پیشنهاد تمدید از جانب رئال مادرید مواجه شده اند اما نگران هستند که دقایق کمی در فصل آینده داشته باشند و به همین خاطر هنوز تصمیم نهایی را نگرفته اند. احتمال جدایی هر دو نفرشان  وجود دارد چون هنوز پاسخی نداده اند. آندری لونین نیز به جدایی اصرار دارد چرا که می خواهد به تیمی برود که بیشتر بازی کند. مدیران رئال مشکلی با ماندنش ندارند و در صورت رفتنش هم به سراغ گزینه های کم هزینه می روند که داوید سوریا از ختافه اصلی ترین گزینه است.

بدین ترتیب فقط 13 بازیکن از ترکیب کنونی رئال مادرید آینده مطمئنی دارند (کورتوا، کارواخال، آلابا، رودیگر، میلیتائو، لوکاس وازکز، والورده، شوامنی، کاماوینگا، کروس، مودریچ، رودریگو و وینیسیوس) که فران گارسیا، بلینگام و خوسلو نیز به این دسته اضافه خواهند شد.

کریم بنزما نیز جدا شد تا آینده شش بازیکن مبهم باشد.