مرجع خبری رئال مادرید : خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مارکا نظرات خود را در مورد برخی برنامه های رئال مادرید بیان کرد.

وی گفت که مدیران رئال مادرید به مندی پیشنهادهای مختلفی برای تمدید داده اند اما این بازیکن پاسخی به پیشنهادها نداده چون از آنها راضی نبوده است. مندی تا 2025 قرارداد دارد و اگر تا تابستان بعدی قراردادش را تمدید نکند، رئال مجبور است که او را بفروشد تا سال بعدش رایگان از دستش نمی دهد.

دیاز گفت که هدف اصلی رئال برای پست دفاع میانی، لنی یورو مدافع میانی لیل است که تیم فرانسوی برای او 60  میلیون یورو خواسته اما قراردادش در سال 2025 به پایان می رسد و رئال امیدوار است که در  تابستان بعدی قیمت را پایین بیاورد. رئال شرایط آنتونیو سیلوا از بنقیکا را هم دنبال می کند اما یورو گزینه اصلی است چون توان حضور در پست دفاع کناری را هم دارد.

این خبرنگار همچنین مدعی است که اگر امباپه توسط رئال مادرید خریده شود، شاید باشگاه تصمیم بگیرد که قید خوسلو را بزند. در حقیقت مدیران رئال تصور می کنند که با حضور اندریک و امباپه جایی برای خوسلو وجود ندارد. البته این تصمیم هم در نوع خود عجیب است چرا که اگر خوسلو قرار بوده که جایگزین ماریانو شود و قطعی کردن قراردادش کلا  1.5 میلیون یورو هزینه دارد، معلوم نیست که چرا مدیران رئال باید قید او را بزنند!