مرجع خبری رئال مادرید : بارسلونا در حال حاضر هشت امتیاز تا رئال مادرید در صدر جدول لالیگا فاصله دارد اما به نظر می رسد که ژاوی هرناندز اصلا ناامید نیست.

آس گزارش داده است که رویای بزرگ ژاوی این است که همه بازیهایش را ببرد و رئال مادرید تا زمان ال کلاسیکوی برگشت حداقل دو امتیاز دیگر برسد تا آنها با اختلاف شش امتیازی به برنابئو برسند. بعد از آن ژاوی در تلاش خواهد بود تا آن بازی را ببرد و اختلاف را به سه امتیاز برساند تا در هفته های پایانی، به رئال فشار بیاورد و قهرمانی را بگیرد.

البته تقویم برای بارسا آسان نیست. آنها تا پیش از ال کلاسیکو دو بازی سخت در خانه بیلبائو و اتلتیکو دارند. البته سه بازی دیگرشان دشوار نیست: بازی در خانه کادیز و دو بازی خانگی مقابل مایورکا و لاس پالماس. رئال مادرید تا پیش از ال کلاسیکو باید در مستایا بازی کند ، از سلتا و بیلبائو پذیرایی کند و در خانه اوساسونا و مایورکا به میدان برود.  در واقع ژاوی امیدوار است که تیمش در سن مامس پیروز شود و رئال مادرید در مستایا پیروز نشود تا آنها با انگیزه ای مضاعف به ادامه فصل فکر کنند. بارسا در این فصل دو بار از رئال شکست خورده اما در برنابئو  به دنبال انتقام خواهد بود.