مرجع خبری رئال مادرید : سانتیاگو کانیزارس دروازه بان اسبق رئال مادرید و والنسیا در مورد بازی امشب صحبت کرد.

بازگشت وینیسوس به مستایا:” باشگاه والنسیا و اکثریت هواداران کاملا نژادپرستی را محکوم می کنند. مشکل زمانی اغاز شد که گروهی از افراطی ها به شکل ناخوشایندی به وینیسیوس در زمان ورود اتوبوس تیم، توهین کردند. این مسئله باعث آزار بازیکن شد و درون زمین نیز خیلی استرس داشت. با همه درگیر شد و در نهایت اخراج شد. خیلی ها با لقب “احمق” او را صدا زدند اما او می خواست این تصویر را بروز بدهد که کل حاضران او را “میمون” صدا زده اند و این مسئله باعث شد تا همه چیز، بازتاب بین المللی پیدا کند. خیلی از خبرنگارانی که در ورزشگاه بودند، حرفهای وینیسیوس را تکذیب می کنند. باشگاه والنسیا برخی از هوادارانی که توهین کرده بودند را شناسایی کرد و آنها را از مستایا اخراج کرد.  هواداران والنسیا از وینیسیوس دلخور بودند چون حرفهایش را تصحیح کرد. وینیسیوس حرف اشتباه خود را تکرار کرد و آن را به کل دنیا منتقل کرد. او کل والنسیایی ها را در یک جا قرار داد و این باعث خشم شدیدی شد. این که گروهی از هواداران با اخلاق با گروهی افراطی بی ادب در یک دسته قرار داده شوند، ناخوشایند است. وینیسیوس هم با توهین های ناخوشاینید مواجه شد. او یک قربانی است و حق اعتراض را دارد اما هواداران والنسیا از این ناراحت هستند که او این مسئله را به کل انها تعمیم داده است.”

مخالفت والنسیا با ورود دوربین های نتفلیکس به مستایا:” به نظرم منطقی است. تهیه کننده فیلم، برزیلی بوده است و می دانیم که چه تصویری از والنسیا در آن کشور ساخته شده است. بعید بود که آنها بخواهند تصویری واقعی را از هواداران والنسیا ارائه بهند.”

بازی امشب رئال مادرید و والنسیا:” رئال مادرید اذیت خواهد شد چون والنسیا با تمام قوا ظاهر می شود و جایگاهشان در جدول باعث می شود تا بدون فشار بازی کنند. این نکته خوبی است.شرایط والنسیا خوب است هر چند که رئال مادرید به واسطه کیفیتش شانس بیشتری دارد.”

لونین:” از عملکردش شگفت زده شدم. دروازه بانی را کشف کردیم که شرایط و کیفیت فوق العاده ای دارد. فشار درون دروازه رئال به خصوص از نظر ذهنی خیلی بالا است و او نمره بالایی کسب کرده است. کورتوا بدون شکل بهترین دروازه بان دنیاست. قهرمان و اسطوره رئال است، به خصوص از زما نفینال چمپیونزلیگ مقابل لیورپول. احتمالا بهترین دروازه بانی است که در عمرم دیده ام. او از مصدومیتی شدید بازخواهد گشت و باید خوب تمرین کند تا صد در صد آماده شود. بدین ترتیب لونین در این مدت می تواند با آرامش کار خودش را انجام بدهد. زمانی که دروازه بان بلژیکی به آمادگی کامل برگردد، سطحی را خواهد داشت که هیچ دروازه بان دیگری ندارد و در آن زمان لونین باید در مورد اینده اش تصمیم بگیرد.”

امباپه:” انتقالش را وقتی باور خواهم کرد که خبرش رسما اعلام شود. تجربه سالهای گذشته را داریم و باید محتاط شویم. نزدیک تر از همیشه به نظر می رسد و امیدوارم که بیاید اما تجربه گذشته نشان می دهد که باید احتیاط کنیم.”

لالیگا:” در حال حاضر دلیلی نمی بینم که تصور کنم که تیمی بهتر از رئال مادرید در لالگیا وجود دارد اما فوتبال، تغییرات زیادی دارد و شاید یک ماه دیگر پاسخ به چنین سوالی در مورد قهرمان لالیگا متفاوت باشد. در حال حاضر رئال بهتر بازی می کند و برتری دارد.”