مرجع خبری رئال مادرید : نظر بازیکنان اسبق رئال مادرید را در مورد بازی مقابل سویا مرور می کنیم.

کانیزارس:” توپ بدون تغییر جهت به میلیتائو خورد. از نگاه یک فوتبالیست این نمی تواند پنالتی باشد اما از نظر داوری…”

آلفونسو:” بهتر است که بازیکنان سابق وارد اتاق داور ویدیویی شوند و در تصمیم ها نقش داشته باشند.”

میاتوویچ:” درک نمی کنم که رئال چرا از همان شروع بازی به دنبال تحمل فشار بود و تازه وقتی گل خورد به سراغ پرس از جلو رفت. وقتی برای لالیگا بازی می کنی باید ریسک پذیرتر باشی. پنالتی میلیتائو؟ هرگز چنین صحنه ای نمی تواند پنالتی باشد.”

والدانو:” رئال باید داوری ها را فراموش کند و روی بازگشت به شرایط بازیها تمرکز کند هر چند که صحنه میلیتائو جنجال برانگیز است.این صحنه خیلی خاصی بود چرا که تکلیف قهرمانی را مشخص می کند. باید دید که داور در گزارش خود چه نوشته است. به نظر می رسد که امسال غیرعمد بودن هندها در نظر گرفته نمی شود. در نیمه دوم رئال متفاوت از نیمه اول بود و با جدیت بیشتری بازی کرد. والورده به شدت تحت فشار بود و باید با ازادی عمل بیشتری بازی می کرد. رئال مادرید حق دارد که خسته باشد اما خیلی از اوقات خستگی توسط هیجان و اشتیاق محو می شود و اشتیاق رئال برای این بازی نمی توانست بیشتر از این باشد. خط کشی روی صحنه آفساید اودریوزولا را دوست نداشتم چرا که تصویری را به ما نشان دادند که در لحظه سوت زدن داور نبود.”

شوستر:” آسنسیو شایستگی های زیادی دارد. با اولین شوتش گل زد.تنوع بازی و کار هازارد بیشتر از وینیسیوس است. بازیکن برزیلی سر جای خود یعنی چپ می ایستد اما هازارد می تواند در مرکز، راست یا پشت مهاجم بازی کند. در 20 دقیقه پایانی نیمه اول رئال جلو کشید، توپ ر داشت و بیشتر پرس کرد اما سویا خیلی خوب بازی کرد. سمت راست در خط حمله رئال کلا وجود نداشت و همه توپها به وینیسیوس می رسید. نیاز به چیز بیشتری در سمت راست بود.”