مرجع خبری رئال مادرید : هر چند که زین الدین زیدان مربی فرانسوی همیشه پشت بازیکنانش می ایستد و حتی در مقابل بدترین انتقادها از آنها حمایت می کند اما برخی از آنها نمک نشناسی را کاملا معنی می کنند.

در حقیقت ایسکو آلارکون و ادن هازارد تنها بازیکنانی هستند که برای زیدان پیام وداع نداده اند. دو بازیکن مالاگایی و بلژیکی با وجود رفتن مربی فرانسوی هیچ پیامی در مورد وداع با وی ندادند.

ایسکو با وجود این که دو سال و نیم پیش توسط سولاری بازیکنی ناکارآمد دانسته شده بود، با حمایت زیدان در رئال ماند و در خیلی از بازیهای مهم نظیر بازی با سیتی هم فیکس شد اما به نظر می رسد که این بازیکن که در دو فینال چمپیونزلیگ با زیزو فیکس بوده، نمک نشناسی را کاملا معنی کرده است.

از سویی هازارد بازیکنی با دو فصل فضاحت بار نیز با زیزو وداع نکرد. بازیکن بلژیکی منفور هواداران رئال مادرید است اما زیدان در این دو سال هرگز از او بد نگفت و با وجود مصدومیت های پرشمارش همواره از او حمایت کرد. عملکرد هازارد در رئال به حدی بد بوده است که ساندی ورد مدعی شده است که حتی چلسی هم تمایلی به بازگرداندن وی ندارد.  از سویی گلوب اسپورت هم در گزارش خود هازارد را یکی از ناکامی های بزرگ فصل فوتبال اروپا دانسته است.

به هر صورت هر دو بازیکن فعلا هیچ پیامی در صفحات خود در شبکه های اجتماعی در مورد رفتن زیدان منتشر نکرده اند چرا که شاید امیدوار هستند که با حضور مربی دیگری در رئال تقدیر برایشان عوض شود و شانسی برای ماندن داشته باشند.