مرجع خبری رئال مادرید: خوزه فلیکس دیاز خبرنگار اسپانیایی نزدیک به پرز گزارش داده است که پرونده انتقال پوگبا به رئال مادرید در حال حاضر بسته است.

پوگبا در سالهای اخیر همیشه یکی از رویاهای فلورنتینو پرز بوده اما انتقال وی هرگز به تحقق نپیوسته است و قرار هم نیست که این اتفاق حالا رخ بدهد. در حقیقت پوگبا که در تابستان با اتمام قرارداد با یونایتد به بازیکن آزاد تبدیل می شود در حال حاضر به سایر پیشنهادهایش گوش می دهد چرا که می داند که جایی در رئال ندارد.

در هفته های اخیر بحث هایی در مورد پیوستن پوگبا به رئال مطرح شد اما به گفته دیاز مدیران رئال با این گزینه مخالفت کردند. مدیران رئال پوگبا را بازیکن باکیفیتی می دانند اما اعتقاد دارند که او جایی در ترکیب رئال ندارد. مدیران رئال فعلا روی تمدید قرارداد اولویت تمرکز دارند و به همین خاطر نیازی هم به جذب پوگبا حس نمی کنند.

پوگبا تا کنون سه بار به حضور در رئال نزدیک شده است که زیدان یکی از حامیان اصلی خرید وی بود. در اولین دفعه، این بازیکن ترجیح داد که با 105 میلیون یورو به یونایتد برود و به گران ترین بازیکن تاریخ تا آن زمان تبدیل شود. او در سال 2019 نیز مورد توجه رئال بود اما درخواست دستمزد چهارده میلیونی وی باعث شد تا انتقالش منتفی شود. در تابستان 2020 نیز بحث پیوستن پوگبا به رئال مطرح بود اما این اتفاق رخ نداد.به هر صورت به نظر می رسد که پوگبا جایی در آینده رئال نخواهد داشت و باشگاه برای خط هافبک فعلا به جوان هایش نظیر والورده و کاماوینگا اعتماد دارد.