مرجع خبری رئال مادرید : تونی کروس ممکن است که در تابستان 2023 با اتمام قراردادش از رئال مادرید برود که چهار گزینه می توانند گزینه های جانشینی وی باشند: نیکو بارلا از اینتر، برونو گیمارائش از نیوکاسل، جود بلینگام از دورتموند و ژائو گومز از فلامینگو.

در حقیقت رئال مادرید به تقویت خط هافبکش فکر می کند چرا که هم مودریچ و هم کروس به خط پایان نزدیک می شوند. در این میان احتمال تمدید قرارداد لوکا تا 2024 کم نیست اما مودریچ هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است. در این شرایط مدیران رئال به دنبال تقویت خط هافبک هستند.

از سویی رامون الوارز ده مون خبرنگار اسپانیایی هم در مورد جود بلینام صحبت کرد:” چند وقت پیش در موردش پرسیدم. به من گفتند که رئال مادرید وارد حراجی بازیکنی نمی شود که ممکن است به 150 میلیون یورو برسد. در حقیقت رئال چنین کارهایی نمی کند. اگر باشگاه ها دست به جنون بزنند و حاضر به پرداخت 150 میلیون یورو شوند، اگر این بازیکن ناگان شکوفایی عجیبی نداشته باشد، رئال به سراغش نمی رود. تصور می کنم که رئال مادرید ترجیح می دهد که در شرایط معقول تری نظیر شوامنی با 20+80 میلیون یورو بازیکن بخرد. رئال مادرید در این شرایط میت واند به سراغ بلینگام برود. بلینگام هدف رئال برای تابستان 2023 است و شرایطش را دنبال می کنند. این بازیکن به خوبی توسط اطرافیانش دنبال می شود. این بازیکن حضور در اسپانیا را به انگلیس ترجیح می دهم. این خبر را از فردی مطلغ گرفتم. رئال البته هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. نمی توان از ماه سپتامبر برای ماه های آوریل و می تصمیم نهایی را گرفت. رئال فعلا ترجیح می دهد که نظارت کند.”