مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید بامداد پنجشنبه مقابل یوونتوس آخرین تست خود را در آمریکا خواهد داشت. رئال مادرید به مصاف یووه می رود که یکی از رقبای سنتی رئال مادرید در سه دهه اخیر بوده است. در حقیقت یووه در طول تاریخ 21 بار به مصاف رئال رفته که 9 بار پیروز شده، ده بار شکست خورده و دو بازی هم به تساوی کشیده شده است.

رئال مادرید در سال 2021 با پرداخت 76 میلیون یورو، زیدان را از یووه خرید تا گران ترین انتقال تاریخ فوتبال تا آن زمان رقم بخورد. در نقطه مقابل کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید در سال 2018 با 117 میلیون یورو از رئال مادرید به یووه پیوست. فابیو کاناوارو دیگر بازیکن مشترک مشهور دو تیم است که در سال 2006 با هفت میلیون یورو به رئال پیوست. خدیرا نیز در سال 2015 با اتمام قراردادش با رئال مادرید، رایگان راهی یووه شد.

سال گذشته نیز دو تیم بازی دوستانه ای در رزبول داشتند که رئال مادرید با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. مهمترین بازیهای تاریخ دو تیم مربوط به سالهای 1998 و 2017 است که رئال در هر دو فینال چمپیونزلیگ توانست بارسا را شکست بدهد. البته در فصل 18-2017 نیز رئال توانست یووه را از چمپیونزلیگ حذف کند که ضربه برگردان تماشایی رونالدو از یادها نخواهد رفت. یووه البته تجربه زخم زدن به رئال را دارد، مثل حذف کردن رئال از نیمه نهایی چمپیونزلیگ 2015 یا حذف رئال از نیمه نهایی چمپیونزلیگ 2003 و یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای 2005.

دو باشگاه البته در سالهای اخیر رابطه خوبی با همدیگر داشتند و از حامیان سوپرلیگ بودند که البته با برکناری آنیلی در حال حاضر یووه از این تورنمنت کنار کشیده است.