مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید با پیروزی دو بر صفر در مقابل ختافه پس از چندین هفته دوباره صدرنشین لالیگا شد.

در حقیقت رئال مادرید توانست با دبل خوسلو ماتو از ژیرونا سبقت بگیرد و با پیروزی در بازی معوقه 57 امتیازی شود. حالا رئال مادرید دو امتیاز از ژیرونا و ده امتیاز از بارسلونا و اتلتیکو بیشتر دارد و صدرنشین لالیگاست.

بدون شکل بدترین خبر این بازی، مصدومیت رودیگر بود. مشخص نیست که مشکل این بازیکن چقدر جدی است اما قطعا در ادامه فصل چه ناچو و چه رودیگر با محرومیت ها و مصدومیت های پرشماری مواجه خواهند شد و مشخص نیست که پیری مفرط تا چه حد مغز مدیر رئال مادرید را زایل کرده که در شش هفته اخیر، فرصت خرید مدافع میانی را از دست داد تا رئال مادرید را در خطرناک ترین شرایط ممکن روانه نیم فصل دوم کند. احتمالا مدیران رئال از حالا به بعد بیشتر به میلیتائو فشار خواهند آورد تا زودتر از مصدومیت برگردد و با این روش، خطر تشدید مصدومیتش را افزایش خواهند داد!

رئال مادرید به طور کلی بازی جالبی نداشت. در حقیقت هر چند که وینیسیوس چند موقعیت طلایی گلزنی را از دست داد اما ختافه هم چندین و چند موقعیت طلایی را از دست داد. در نیمه دوم و با خروج رودیگر، شرایط دفاعی رئال به شدت نگران کننده بود و اگر ختافه مهاجمان باکیفیت تر و با دقت تری داشت، بعید نبود که تیم آنچلوتی دست خالی از بازی خارج شود!