مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید به شش دلیل همچنان شانسی جدی برای جذب کیلیان امباپه ابرستاره فرانسوی در سال 2021 دارد:

1- پی اس جی هنوز نتوانسته تمدید کند : امباپه تا کنون سه بار پیشنهاد تمدید قرارداد با پی اس جی را رد کرده است. آخرین بار چند روز پیش بود. این ستاره هر بار با پیشنهاد تمدید از جانب پی اس جی مواجه می شود، می گوید که به زمان نیاز دارد.  به هر صورت در سال 2021 و در فاصله یک سال به اتمام قراردادش، رئال می تواند با خیال راحت به جذب او فکر کند.

2- شرطی که او را به رئال مادرید نزدیک می کند: از سویی امباپه فقط در صورتی حاضر به تمدید قرارداد با امباپه می شود که بندی در قراردادش باشد تا در ازای مبلغی مشخص رئالی شود. در حقیقت این بند می تواند خیال رئال را راحت کند تا با اطمینان و پرداخت مبلغی معین او را بخرد. یعنی شرطی مشابه 222 میلیون یورو که پی اس جی برای خرید نیمار پرداخت.

3- الخلیفی می خواهد دستمزدها را کاهش بدهد: تیم فرانسوی نیز مثل سایر باشگاه ها دچار مشکل مالی شده است. آنها در فصل گذشته از دستمزد برخی بازیکنان کم کردند و برای فصل آینده نیز شاید همین کار را انجام بدهند. امباپه سالی 20.8 میلیون یورو در پی اس جی دستمزد می گیرد که به نسبت ستاره ای نظیر او مبلغ بالایی نیست. رئال مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد. رئال مادرید مشهورترین باشگاه دنیاست.

4- بالاخره توپ طلا: امباپه می داند که در تیمی نظیر رئال مادرید شانس کسب جوایز فردی نظیر توپ طلا برایش خیلی بیشتر از پی اس جی است. او می داند که حضور در فوتبال تک قطبی فرانسه چیزی به او اضافه خواهد کرد.

5- پروژه پی اس جی به  سمت شکست حرکت می کند : پی اس جی جدا زا بحران کرونا در سالهای اخیر هزینه هایش را بالا برده است. آنها در سال گذشته خریدهای ارزان تری نظیر گوئی و ماتا داشتند و همین نکته باعث شده تا به نظر برسد که جاه طلبی اروپایی خود را از دست داده اند.

6- بهترین کهکشانی برای برنابئوی جدید : پرز می خواهد در تابستان 2022 از برنابئوی جدید رونمایی کند و برایش خیلی مهم است که یک کهکشانی جدید را در برنابئوی جدید داشته باشد و بی تردید امباپه بهترین گزینه است.