مرجع خبری رئال مادرید : بر کسی پوشیده نیست که پرز هرگز از رونالدو خوشش نمی آمد. ستاره پرتغالی خرید مدیر قبلی یعنی کالدرون بود و در نهایت مدیر رئال مادرید در سال 2018 توانست رونالدو را از رئال بیرون کند. البته پرز در این سالها همه کار کرد تا جانشین رونالدو را پیدا کند. هزینه 140 میلیونی برای هازارد به یک فاجعه تبدیل شد و انتظار 5 ساله او  برای امباپه و بازی خوردنش توسط مهاجم فرانسوی به یک آبروریزی بین المللی منجر شد.

پرز در حین بازی با آینتراخت با اصرار هواداران به خرید رونالدو مواجه شد که در واکنشی عجیب به این هوادار گفت:”خرید رونالدو؟ دوباره؟ 38 ساله است!”

که کمی بعد  کتیا خواهر رونالدو در پیامی اینستاگرامی نوشت:” او 38 ساله است اما همچنان می تواند دو متر ارتفاع را در هوا بپرد و سه دقیقه در هوا بماند و بدنش چربی ندارد. برای خودت احترام قائل باش، پیرمرد. تو 75 ساله هستی!”

برخی پیج های توییتری مدعی شده اند که پیام خواهر رونالدو جعلی است و اسکرین شات منتشر شده صحت ندارد هر چند که خود کتیا واکنشی به این ماجرا نداشته است و مشخص نیست که ایا این پیام واقعا منتشر شده و حذف شده یا این که کلا منتشر نشده است!