مرجع خبری رئال مادرید : تیم ملی برزیل بیش از هر زمان دیگری رنگ و بوی رئالی دارد. در حقیقت وقفه بازیهای ملی باعث شد تا رئالی ها تیم ملی برزیل را دنبال کنند چرا که این تیم حس و حالی کاملا رئالی دارد. در نیمه دوم بازی اسپانیا و برزیل، خط حمله این تیم شامل رودریگو-اندریک-وینیسیوس بود که مثلثی کاملا رئالی است. هر سه مهاجم قطعا در کوپا آمریکا و جام جهانی پیش رو ، به میدان خواهند رفت و البته باید ادر میلیتائو را هم به آنها اضافه کرد.

وینیسیوس در حال حاضر به یکی از لیدرهای تیم ملی برزیل تبدیل شده است.  براهیم بعد از کوپا آمریکا به تیم ملی برزیل اضافه شد و در جام جهانی قطر نیز نقش مهمی داشت. حالا و در زمان مصدومیت نیمار، وینیسیوس رهبر تیم ملی برزیل است و به شماره هفت این تیم رسیده است.  رودریگو که حالا شماره ده تیم ملی برزیل را به تن می کند، در مقابل اسپانیا گلزنی کرد. او در این بازی دو شوت به چارچوب داشت، پنج پاس موفق در یک سوم دفاعی زمین حریف داشت، سه دریبل موفق ثبت کرد و 30 بار در  حملات مداخله کرد.

اندریک از سویی در ومبلی و برنابئو گلزنی کرد و در سن هفده سالگی نشان داد که جای زیادی برای پیشرفت دارد. پله و اندریک تنها بازیکنان تاریخ تیم ملی برزیل هستند که در سن 18 سالگی در دو بازی متوالی گلزنی کرده اند. بدین ترتیب رئال مادرید برای اولین بار در تاریخ می تواند به طور تمام و کمال خط حمله تیم ملی برزیل را تصاحب کند.

اندریک امسال می خواهد که قهرمان کوپا آمریکا شود چرا که در هفده سال اخیر فقط یک بار این جام را برده اند.